‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

شرکت در کارگاه شیمی دبیرخانه شیمی کشور در استان اردبیل

اینجانب سامی سجادی فر سرگروه شیمی استان ایلام به عنوان نماینده ی استان ایلام و به عنوان پنجمین سخنران ( ارائه نرم افزارهای شیمی ) در کارگاه شیمی دبیرخانه شیمی کشور در اردبیل شرکت کردم . این کارگاه از مورخه ۲۵ / ۸/۱۳۸۶ لغایت مورخ ۲۸/۸/۱۳۸۶ برگزار بود و در بعد از ظهر آخرین روز یعنی روز دوشنبه به دلیل سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل در روز چهارشنبه همین هفته تعطیل شد. و روز دوشنبه مورخ ۲۸/۸/۱۳۸۶ برگشتیم. تصاویر و خبر تکمیلی به زودی در سایت درج می شود.   

نامگذاری ترکیبات آلی ( خصوصاً ترکیبات ماکرو مولکول ها

استفاده از نرم افزار Chemoffice  برای نامگذاری ترکیبات آلی ( خصوصاً ترکیبات ماکرو مولکول ها و ترکیبات پیچیده )

این نرم افزار نیاز به نصب بر روی کامپیوتر شما دارد. این نرم افزار به عنوان نرم افزار« شیمی و مهندسی شیمی» در بازار قابل تهیه می باشد. بعد از نصب آن ، می توان از قسمت Start و سپس Program  آن را با نام Chemoffice   پیدا کرد و بر روی گزینه ChemDraw Ultra 8.0 راست کلیک کرد و با انتخاب گزینه Sent to Desktop آیکون مربوط به این نرم افزار ( ترسیم شکل های شیمی آلی ) را بر روی صفحه مانیتورتان ظاهر کنید سپس روی ( در صفحه مانیتور ) آن دوبل کلیک کنید و شکلی که می خواهد نامگذاری کنید را رسم نمائید. سپس آن را انتخاب نموده و از طریق منوی Structure گزینه Convert structure to name ‌ را انتخاب کنید نام ترکیب در زیر آن به زبان انکلیسی قید می شود. 

یک فرصت استثنایی برای کاندایداهای مجلس شورای اسلامی حوزه شمالی

یک فرصت استثنایی برای کاندایداهای مجلس شورای اسلامی حوزه شمالی ایلام  

( این فرصت استثنایی شهرستان شدن شهر ملکشاهی است )

۱- مردم ملکشاهی حدود ۷۵ سال و به گفته خیلی از ریش سفیدان و بزرگان ایل ملکشاهی بالغ بر ۸۳ سال است که سابقه بخشداری دارد.

۲- یکی از آرزوهای دیرینه مردم ملکشاهی شهرستان شدن شهر ملکشاهی است و  مردم حاضرند برای به دست اوردن آن بجنگند و اما نه جنجال کنند.

۳- من حاضرم به جرات بگویم هر کاندیدایی که بتواند قبل از شروع انتخابات این آرزو دیرینه مرده را جامه ی عمل بپوشاند از آراء حداقل ۱۰۰۰۰ نفری مردم خوب ملکشاهی برخوردار شد.

۴- مردم به دنبال حق حود هستند و اضافه هم نمی خواهند .

۵- مردم ملکشاهی باید هوشیار باشند که عده ای به دنبال این هستند که کوچکترین مشکلیدر ملکشاهی را بزرگ نمایند و به یکسری اهداف از پیش تعیین شده برسند( و مکروا و مکرو الله و الله خیرالماکرین ). مردم ما از اول با نظام اسلامی بوده و هستند. در راه انقلاب و نظام از جان خود گذشته اند و هم اینک نیز چنین اند. دیگران آب را گل آلود نکنند. به کوری چشم دشمنان اسلام ما از اصیل ترین انقلابیون هستیم و بر مسیر راه خود خواهیم ماند.

۶-  ولی ولی مسئولین دلسوز و انقلابی ما بدانند مردم ملکشاهی از حق خود نمی گذرند. باید هر چه زودتر حق برخورداری از نعمت شهرستان شدن را به مردم سلحشور و جان بر کف و همیشه در صحنه مردم ملکشاهی داد.

۷- جناب آقای پور محمد وزیر محترم کشور چندی پیش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که هر شهری که بالغ بر ۵۰ سال بخشدار بوده باشد و جمعیت آن به حد کفاف نرسد ما به صورت ویژه امتیاز شهرستان را به آنها می دهیم.  شهر ملکشاهی بالغ بر ۸۰ سال سابقه بخشداری دارد( مستند).

۸- هر کاندیدایی بتواند مردم را در رسیدن به این خواسته کمک نماید از حداقل آراء ۱۰۰۰۰ نفری مردم ملکشاهی برخوردار خواهد شد.

۹- خدایا ما با اخلاص کامل از تو می خواهیم که اول از همه این انقلاب را به سر منزل نهایی آن برسانید و همیشه پیروزش دارید و عاجزانه از تو می خواهیم هر چه زودتر مسئولین را متوجه احقاق حق مردم ملکشاهی بفرمایید . انشاء الله    

 

 

بهترین آنتی ویروس جهان

نتیجه رقابت بهترین آنتی ویروسهای جهان در نمایشگاه بین الملی سبیت

                                  

1- Quick Heal 

2- Bit Defender 

3- Kaspersky 

4- AntiVir 

5- F-Secure 

6- AVG 

7- Sophos 

8- Trend Micro 

9- Norman 

10- Avast            

11- ETrust-INO   

12- Symantec

 

این رده بندی را غرفه بیت دفندر به نقل از مجله معتبر PcMag در نمایشگاه سبیت ۲۰۰۷ آلمان منتشر کرد. Cebit2007

آدرس  سایت  WWW.PCMAG.COM

منبع خبر :http://bestantivirus.blogsky.com/

 

کتاب گیل کریست

فهرست های کتاب گیل کریست را دانلود کنید :

http://62.60.154.17/ebook2/14831.pdf

قسمت فهرست کتابهای دانشگاه تهران را دانلود کنید :

http://62.60.154.17/ebook2/chemistry.htm