‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

سایت جناب آقای دکتر زلفی گل - ریاست دانشگاه بوعلی سینای همدان

سایت جناب آقای پروفسور محمدعلی زلفی گل  ریاست محترم دانشگاه بوعلی سینای همدان

دانشجویان دکتر زلفی گل     

شخصیت و اخلاق انسانی و ادب و احترام این استاد نامی ایران زمین اینقدر بالا هست که من دانشجو بگویم قدر و مقام ایشان قابل ستایش است. خداوند سایه این اساتید عزیز و محترم و والامقام را کم نکند. برخورد بسیار خوبی با دانشجویان دارند تدریس ایشان بی مانند است و کلام بسیار نفوذی دارد. هر چند که این روزها به دلیل مشغله کاری کمتر وقت دارند با این وجود دانشجویان شیمی آلی افتخار می کنند با این استاد عزیز تز دکتری یا پروژه کارشناسی ارشد بردارند. روحیه بسیار عالی برای کار تحقیقاتی و فکر خلاقانه و نبوغ بالایی دارند. در شان و مقام این استاد عزیز هر چه بگویم و بنویسم کم گفته ام هر چند که ایشان نیازی به این گفته های ندارند ولی بنده بنا به وظیفه خود چند کلمه ای راجع به ایشان نگاشتم. در ضمن ایشان حدود ۲۸۰ مقاله آی اس آی داشته و جزء دانشمندان آی اس آی ایران می باشند.

نظرات 10 + ارسال نظر
میلاد اولی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:07 ب.ظ http://miladmiladdddd.blogfa.com

سلام استاد
امیدوارم منو به خاطر بیارید
سال ۸۵ ...چمران
غرض عرض ادب بود که حاصل شد
راستی بجز اون آدرس
http://mehr-persian-art.blogfa.com/
این هم آدرس وبلاگ شرکتمه
خوشحال می شم قدم رنجه کنید و سری به او نا بزنید

[ بدون نام ] یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام ببخشید نمره های سنتز با سه نمره تمرین جمع شدن.

جمع میشن به شرطی که کامل تحویل داده باشید به خاطر نواقص نمره کسر خواهد شد.

محسن همتی شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام بر استاد گرامی
فکر کنم دیگه ما رو از یاد بردین.
داشتم توی اینترنت سرچ می کردم یادم افتاد شما هم وبلاگی دارین بد نیست یه عرض ادبی داشته باشیم.
زیارتتئن قبول باشه انشالله تنتون سالم باشه.
من الان ترم 5 هستم هر موقع یاد سالهای پیش دانشگاهی می افتم هم شاد میشم هم غمگین.
امیدوارم خوش و سلامت باشین.
راستی دوره دکتراتون تموم نشد؟!

خودم هم فراموش کردم جانم

نیما پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

من تو دانشگاه ارومیه شیمی می خونم دیدم از یه استاد واقعا استاد حرف می زنید خواستم یه استاد خوب از هر لحاظ <دیگه رو بگم وازشون تشکر کنم.
پروفسور خلفی (شیمی آلی) واقعااااااا استاد خوبین.

بله واقعاْ استاد کاری و خوبی هستند و من هم با ایشات درس داشتم بسیار فعال هستند.
متشکرم که از استاد خوب و استاد تمام دانشگاه ارومیه حرف زدید
موفق باشید

یک دانشجو یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

جان فدای نفس نادره مردانی باد/که کم و بیش نگشتند به هر بیش و کمی

سجاد سلطانی سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ق.ظ http://NOAVAR2.BLOGFA.COM

باسلام وخسته نباشید بنده سجاد سلطانی عضو مخترعین کشور در صدد افتتاح یک انجمن در استان همدان می باشم .واسم انجمن را انجمن نخبگان پرفسور ذلفی گل نام گذاری کرده ام وبرای تایید نام پرفسور از پرفسور اجازه این کار را داشتم .باتشکر به بنده جواب دهید

اوسطی پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام جناب اقای استاد من از بچه های اشتیان هستم غرض از مزاحمت فقط عرض ارادت بود

R شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

بعضیا چقد خود شیرینن.منظورم دانشجوهاست.

تا زنده ایم باید قدر همدیگر را بمانیم و به خدا قسم اصلاً این خودشیرینی نبود چون جناب آقای دکتر زلفی گل نیازی به خودشیرینی من ندارند. فقط واقعیت ها رو گفتم . مونده تا امثال من دکتر زلفی گل را بشناسند. یک جمله به شما وصیت: تا از چیزی مطمئن نشدی چیزی نگو و اضهار نظر نکن که مسئولیت خواهید داشت. یا هو

نانو پلیمر جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://na9polymer.blogfa.com

با سلام وبلاگ بسیار پر محتوایی دارید من نام وبلاگ شما را با نام دنیای شیمی لینک کردم خوشحال میشم شما هن نام وبلاگم را با نام(نانوپلیمر)لینک کنید.با تشکر

[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://na9polymer.blogfa.com

با سلام.من یه سوالی داشتم اگه بهم کمک کنید خیلی ممنون میشم.من در یک دانشگاه آزاد پلیمر می خونم علاقه هم بهش دارم.اما به خاطر کار می خوام برم مهندسی شیمی.در کارشناسی تفاوت زیادی ندارن.می خواستم در این مورد یا خودتون بنده را رهنمایی کنید و یا کسی که اطلاعات داره را بهم معرفی کنید.با تشکر

با سلام
نیازی به راهنمایی نیست شما که تصمیم خودتون رو گرفتید و رشته مهندسی شیمی هم رشته رشته خوبیه پس نگران نباش ولی تا می تونی از عوض کردن رشته خودداری کنید مگر در صورت ضروت و با مطالعه و اگر مکطمئن بودید اینکار رو بکنید
موفق باشید
سجادی فر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد