‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

تشرف به خانه خدا و مدینه ی منوره

خدا این توفیق را به من و خانواده ام داده که در ۷ تیرماه سال جاری یعنی امروز که ۲۱ خردادماه است شانزده روز دیگه مشرف بشیم اول به مدینه منوره و بعد مکه مکرمه انشاء الله . من از طریق همین وبلاگ از همه دوستان و آشنایان حلالیت می طلبم و طلب بخشش دارم . در حدیث آمده است که اگر می خواهی خدا تو را ببخشد اول تو دیگران را ببخش تا بعد خدا تو را ببخشد. من همه دوستان را به فضل و لطف الهی بخشیدم و از همه می خواهم ما را ببخشند. مطمئناْ برای همه دعا می کنم چون یکی از عادتهای همیشگی من است که هر وقت زیارت میرم برای همه دعا و نماز بخوانم.  

ملتمس دعا - سجادی فر  

===============================================

امروز که دوشنبه است ۷ روز دیگه به پرواز باقی مانده است. خدایا ما را بپذیر و دعاهایمان را مقبول کن و دعای ما را در حق دوستان عزیزمان قبول کن و مشکلات همه را به حرمت خودتان برطرف فرما.  

=============================================== 

امروز جمعه است و دو روز به رفتن به تهران و ۴ روز دیگه به پرواز به دیار رسول الله یعنی مدینه منوره باقی مانده است.  خدایا همه را موفق کن که به دیدار خانه تو بیایند و ما را نیز کمک کن که این مهم را به خوبی انجام دهیم. انشاء الله

===============================================

نظرات 4 + ارسال نظر
س عظیمی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://orgbasu.blogfa.com

دوست خوب و عزیز آقای سجادی فر
ان شائ الله در کنار خانواده محترم یک سفر معنوی زیبایی داشته باشید و ما را هم دعا کنید .برای بهبود امور مسلمین علی الخصوص شیمیستها دعا بفرمایید !
بدرود .

عباس رستمی جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

خدا را شاکرم این سفر پربرکت شامل جنابعالی دوست خوب و خلاق و دانشمند ما شد برای ما هم دعا کن

سبحان رضایتی شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام آقای دکتر(حاجی) انشالا یه سفر خوبی داشته باشی.دعا یادت نره

محسن همتی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام دکتر(حاجی)

خوندم که میخوای بری زیارت اینقد خوشحال شدم.از طرف من هم نایب الزیاره باش.امیدوارم سفر پربار و معنوی داشته باشید.من که بدی از شما ندیدم انشالله شما هم ما رو ببخشین.

دکتر راستی من ازدواج کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد