‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

یافتن ژورنال مناسب برای مقاله مورد نظر شما

اگر مشکل شما پیدا کردن ژورنالی است برای چاپ مقاله شما ، اگر می خواهید ببینید چه کسانی در مورد مطلب مورد تحقیق شما قبلاً کار کرده اند، اگر می خواهید بدانید چه ژورنالهایی مطلبی راجع به موضوع مود نظر شما دارند و خلاصه کلی اطلاعات دیگر؛ بهتر لینک زیر را ببینید.

لینک

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام دکتر
شما تو مدارس هم درس دادید؟اگه میشه بگید چه مدرسه هایی؟
چرا شما مثله بقیه استادها توی اموزشگاه های مختلف درس نمی دید؟
وسوال اخر کتاب کنکوری ۲و۳رو خودتون نوشتید یا چند نفر بودید؟این کتاب هم اکنون در کتاب فروشی ها هست؟
با استاد های دیگه هم در ارتباطین؟ مثل اقایh

سید محمد محمودی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:19 ق.ظ http://oloom-bardi.blogfa.com

سلام استاد سجادی فر ان شا الله حالتون خوب باشه. من یکی از شاگردات بودم . هیچوقت کلاس درستون رو فراموش نمیکنم . تو دانشگاه تربیت معلم . من رشته علوم تجربی بودم . شیمی آلی یادمون دادید. من داشتم تو وبها میگشتم اتفاقی وبتونو دیدم استاد. من زرین ابادی هستم . شاید منو بخاطر بیارین. مطالبتون حرف نداره .یاعلی

با سلام
ما دانش آموزان و دانشجویان را با محبت پدرانه دوست داشته و داریم و سعی کردیم این مهم را بهشون یاد بدیم هر چند که بعضی اوقات سخت گیر هم بودیم
موفق باشید جناب اقای محمودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد