‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

راه اندازی وبلاگ گروه آموزشی شیمی شهرستان دهلران

راه اندازی وبلاگ گروه آموزشی شیمی شهرستان دهلران برای اولین بار در استان .

در مورخه ۲۸ / ۱۱ / ۱۳۸۵ برای اولین بار در استان ایلام - وبلاگ مربوط به گروه آموزشی دبیران شیمی شهرستان دهلران راه اندازی و ساخته شد .  به آدرس زیر :

http://shimidehloran.blogsky.com

نظرات 2 + ارسال نظر
مراد شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

درود بر عبدالله اوجالان .
راستی میدونید اوجالان و هفت میلیون از کردهای ترکیه شیعه مذهبند( علوی=شاخه ای از مذهب شیعه) . بعد برای فلسطینیهای سنی مذهب در مقابل اسراییل حاضریم فدا بشیم اما برای کرد شیعه ای که حق روسری بر سرکردن دخترانش در مدرسه و دانشگاه سلب می شود و به جرم کرد بودن از استخدام در ادارات منع میشود هیچ کاری نمی کنیم . جالب اینجاست که برخی افراد می گویند که مسئله ظلم بر کرد ترکیه یک مسئله خارجی و مربوط به ترکیه است اما مسئله فلسطین یک مسئله دینی است . بله . شاید فلسطین جزیی از کشور ایران باشد و ما بی خبریم و یا حزب الله لبنان گروهی داخلی باشند . البته ما فقط در مقابل اسراییل شیر هستیم و در مقابل حکومتهای عربستان و یمن که به خون شیعه تشنه اند و گاه گاهی رهبران مذهبی آنان فتوای جایز بودن انهدام مرقد امامان معصوم را صادر میکنند حتی موش هم نیستیم . آری . در یمن و مکه در اطراف شهر سر شیعیان عربستانی را به جرم شیعه بودن می برند آنهم در مقابل چشم نظامیان و حتی با کمک آنان و ما ساکتیم . در ترکیه اکراد روستایی شیعه را به جرم همکاری با پ ک ک اخته میکنند و به زنان و دخترانشان تجاوز میکنند و ما ساکتیم . البته که آن مسئله ترکیه است و به ما دخلی ندارد . مسئله داخلی ما فلسطین است و لبنان و عراق و افغانستان . اگر امام علی(ع) زنده می شد و ما را میدید که در خواب غفلت تنها با دلایل واهی نظاره گر ظلم گروهی وهابی در عربستانیم و دم برنمی آوریم و یا در مقابل حکومت نژادپرست ترکیه آنگونه بی تفاوتیم راستی ما را جزو شیعیانش به حساب می آورد؟؟؟ آیا اگر مسلمانی فریاد کمک سر دهد و کسی ساکت باشد آیا جزو مسلمان است؟؟؟ راستی ما در کجای اسلام قرار داریم؟؟؟ آیا شیعه یعنی ساکت بودن در مقابل ظلم آنهم به برادران شیعه ای که بدست جلادانی شهید میشوند که از هیچ جنایتی در برابر مظلوم فروگذاری نکرده اند . اگر می خواهید ابعاد جنایتهای ترکیه و سوریه را در برابر کردها بدانید به کتاب زیر مراجعه کنید : ژینوساید ملت کرد
هواداران حزب کارگران کردستان در ایلام

جناب آقای مراد بی نام و نشان یعنی فرقی هم نمی کنه !!!!
خیلی شلوغش کردی نه اینجوری هم نیست برای ما فرقی نمی کنه کرد لبنانی فلسطینی و یمنی و ... فرقی نداره البته این صحبت منه خیلی از درد دلها هست که باید بر آنها گریست و این از واقعیات تلخ روزگار ماست ولی به این صراحت لجاجت شما نمیشه در مورد خیلی از مسایل اظهار نظر کرد کردهای داخل ایران در طول تاریخ ثابت کرده اند که با حکومت مرکزی در ایران رابطه ی خوبی نداشته و ندارند و زیاد هم برای وارد شدن و یکی شدن در حکومت مرکزی ایران سعی نشان نداده اند و این بزرگترین ایرادی که بر ما کردهای ایران وارد است من از این که کرد هستم نگران نیستم و اظهار تاسف نمی کنم ولی از این که مثل ترکها در حکومت نقشی نداریم و فقط ندای مخالفت سر می دهیم هم اظهار تاسف می خورم و هم نگرانم.

مراد جان اگر شما ایلامی باشید می دانید که اصلاْ خیلی از کردستان ما را به عنوان کرئ قبول ندارند ثانیا اینجا ایلام است نه کردستان ثالثا ایلام یک دست شیعه است و کردستان یک دست سنی . اینها را نباید دست کم گرفت و گیرم که ما با کردستان یکی شویم فکر می کنی من و تو در آن حکومت به اصطلاح کردی نقشی خواهیم داشت امیدوارم به حرفهام خوب فکر کنی و بی غرضانه مطلب بنویسی.
از اختلاط با شما سفید شدم

حامد فراهانی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://kimiagaran.blogfa.com/

سلام خسته نباشید وبلاگ جالبی دارین به ما هم یه سری بزنید خوشحال میشیم اگه با تبادل لینک موافق بودین اعلام کنید ممنون موفق باشید

سلام من هم شما را لینک کردم و امیدوارم در کارتان با توجه به نشاط دوران دانشجویی موفق باشید. در حال حاضر من هم دانشجو هستم منتهی یه خورده بالاتر و در حقیقت با کار سخت تر یعنی مشکل تر . امیدوارم بر روی کارهاتان دقیقاْ فکر کنید و با خلاقیت و نوآوری مطالب در وبلاگتان تنظیم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد