‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

تعدادی تصویر برگزیده

برای دیدن تصاویر روی هر کدام راست کلیک کنید و گزینه Open link in new windows  را انتخاب کنید.

تصاویری از بارگاه مقدس حضرت رضا(ع) - مشهد مقدس

           

=======================================================

تصویر زیر متعلق به آقای « مهدی قاضی نسب » به آدرس : یزد - مهریز - استهریج - پلاک ۱۸۵ می باشد که در دیماه  سال ۱۳۶۷ در اردوی دانش آموزی  در اردوگاه شهید باهنر تهران این تصویر را به من داده است. مهدی جان خواهشمند است در صورت امکان با من تماسی داشته باشید.  در سال ۶۷ مهدی در یک روزنامه ی محلی هم کار می کرد. الآن هم نمی دانم کجاست و در چه حال است ؟

http://www.geocities.com/samisajjadifar/mehdi.jpg

==================================================

و تصویر زیر توسط آقای نریمان خلیلی از ملکشاهی گرفته شده ( عکاس ) :

                         

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ http://bidoki.blogfa.com

سلام
در مورد اقای قا ضی نسب من اهل مهریز هستم اگه اقای قاضی نسب را پیدا نکردید به من ایمیل بزنید تا به اطلاع او بر سانم

علی آقا جداْ راست میگی ؟ اگه ممکنه آدرس ایشان را برایم پیدا کنید تا کنون ایشان با من تماس نگرفته . خوشحالم کردی و بیشتر خوشحال می شوم اگه آدرس و یا شماره تماس محل کار منزل و هر گونه اطلاعاتی از ایشان برایم میل کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد