‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

تصاویر رویایی از استان ایلام در سایت کوهنوردی استان ایلام

  

در قسمت گالری سرچ کنید( باز کنید) و تصاویر تنگه ارغوان را ببینید.

( بلکه همه تصاویر دیدنی را ببینید) ( در صورتی که برای چاپ تصویری بخواهید اقدام کنید حتماْ با هماهنگی هیئت کوهنوردی این کار ار انجام دهید).

سایت کوهنوردی استان ایلام :

http://www.ilamsalamat.com

 

نظرات 2 + ارسال نظر
غریبه یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:08 ب.ظ http://chemsajjadifar.blogsky.com

باعرض سلام باید بگویم که وبلاگ شما بسیار عالی ومهیج است وهمچنین اعتراف می کنم که واقعا استاد ارزندهای هستید ..... من از بچه های ریاضی چمران هستم....ودر مورد خودم باید بگویم که من در تیم ملی جودو هستم وارادت خاصی نسبت به شما دارم جناب اقای سجادی فر امیدوارم موفق باشید

دانش آموز خوب من . خودت را معرفی نکرده اید.
به خدا من هم به همه دانش آموزان عشق می ورزم . و عاشقانه به آناه درس می دهم. برای همه آنها مثل بچه های خودم آرزوی موفقیت دارم. و خدا می داند هر وقت آنها را در دانشگاه می بینم بسیار بسیار خوشحال می شوم هر چند که ممکن است به روی خودم نیاورم.
امیدوارم دفعه بعد خودت را معرفی کنید تا اطلاعاتی راجع به شما در وبلاگ اینجانب درج شود البته اگر لایق می دانید.
سجادی فر شنبه
مورخ ۲۱/۷/۱۳۸۶ ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه شب

admin سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://p30stars.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد