‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

یک فرصت استثنایی برای کاندایداهای مجلس شورای اسلامی حوزه شمالی

یک فرصت استثنایی برای کاندایداهای مجلس شورای اسلامی حوزه شمالی ایلام  

( این فرصت استثنایی شهرستان شدن شهر ملکشاهی است )

۱- مردم ملکشاهی حدود ۷۵ سال و به گفته خیلی از ریش سفیدان و بزرگان ایل ملکشاهی بالغ بر ۸۳ سال است که سابقه بخشداری دارد.

۲- یکی از آرزوهای دیرینه مردم ملکشاهی شهرستان شدن شهر ملکشاهی است و  مردم حاضرند برای به دست اوردن آن بجنگند و اما نه جنجال کنند.

۳- من حاضرم به جرات بگویم هر کاندیدایی که بتواند قبل از شروع انتخابات این آرزو دیرینه مرده را جامه ی عمل بپوشاند از آراء حداقل ۱۰۰۰۰ نفری مردم خوب ملکشاهی برخوردار شد.

۴- مردم به دنبال حق حود هستند و اضافه هم نمی خواهند .

۵- مردم ملکشاهی باید هوشیار باشند که عده ای به دنبال این هستند که کوچکترین مشکلیدر ملکشاهی را بزرگ نمایند و به یکسری اهداف از پیش تعیین شده برسند( و مکروا و مکرو الله و الله خیرالماکرین ). مردم ما از اول با نظام اسلامی بوده و هستند. در راه انقلاب و نظام از جان خود گذشته اند و هم اینک نیز چنین اند. دیگران آب را گل آلود نکنند. به کوری چشم دشمنان اسلام ما از اصیل ترین انقلابیون هستیم و بر مسیر راه خود خواهیم ماند.

۶-  ولی ولی مسئولین دلسوز و انقلابی ما بدانند مردم ملکشاهی از حق خود نمی گذرند. باید هر چه زودتر حق برخورداری از نعمت شهرستان شدن را به مردم سلحشور و جان بر کف و همیشه در صحنه مردم ملکشاهی داد.

۷- جناب آقای پور محمد وزیر محترم کشور چندی پیش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که هر شهری که بالغ بر ۵۰ سال بخشدار بوده باشد و جمعیت آن به حد کفاف نرسد ما به صورت ویژه امتیاز شهرستان را به آنها می دهیم.  شهر ملکشاهی بالغ بر ۸۰ سال سابقه بخشداری دارد( مستند).

۸- هر کاندیدایی بتواند مردم را در رسیدن به این خواسته کمک نماید از حداقل آراء ۱۰۰۰۰ نفری مردم ملکشاهی برخوردار خواهد شد.

۹- خدایا ما با اخلاص کامل از تو می خواهیم که اول از همه این انقلاب را به سر منزل نهایی آن برسانید و همیشه پیروزش دارید و عاجزانه از تو می خواهیم هر چه زودتر مسئولین را متوجه احقاق حق مردم ملکشاهی بفرمایید . انشاء الله    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد