‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

معرفی آقای اسفندیار محمدی

آقای اسفندیار محمدی هم اکنون دانشجوی سال سوم دکتری در دانشگاه تهران هستند . ایشان بورس دانشگاه ایلام بوده و به صورت پروژه ای با خیلی از ادارات قرار داد دارند برای بررسی حسابها این ادارات. ایشان متولد ۱۳۵۱ می باشد.

این هم تصاویری از آقای دکتر محمدی دوست نازنین و دوست داشتنی

جناب آقای محمدی از خداوند منان برایتان آرزوی موفقیت دارم و روزهای خوشی را برایتان آرزو دارد انشاء الله رزومه کاری جناب آقای محمدی در آینده در این قسمت درج می شود. پروژه دکتری آقای محمدی با آقای دکتر عادل آذر نماینده مجلس شورای اسلامی و یکی از اساتید برجسته دانشگاه تهران می باشد.

     

یک سبد گل رز تقدیم شما

Red roses (Y! Shopping)

نظرات 6 + ارسال نظر
مرشدوندی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.chemsajjadifar.blogsky.com

باعرض سلام خدمت استاد عزیزم جناب دکتر سجادی فر میخواستم از زحمات بی وقفه ای که شما برای ما انجام میدهید تشکر کنم واز اینکه دبیری باسواد مثل شما داریم بسیار خوشحالم امیدوارم همیشه موفق باشید ... راستی اون غریبه که اسم ننوشته بود من بودم

جناب آقای مرشدوندی
من به عنوان یک دبیری که احساس می کنم مقبول دانش آموزانم می باشم به شما و همه ی دانش آموزان با شخصیت کلاس افتخار می کنم و برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.
شب دوشنبه مورخ ۲۵/۹/۱۳۸۶

جواد زینی وند یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ب.ظ

برای جناب آقای دکترمحمدی آرزوی موفقیت وسربلندی رادارم

محسن همتی یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ

http://www.freedomain.coo.ir این هم نشانی که خواسته بودید

رستمی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ق.ظ http://abbassr@blogfa.com

دکتر جان خسته نباشید چرا هر چه پیام می نویسم خبری از آنها نیست

جناب آقای رستمی - دوست عزیز و مهربانم - این دفعه پیغامتان رسید . لینک شد
از لطف بی نهایت شما متشکرم

مهدی قاضی نسب جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:54 ب.ظ

گاهی نگاهی یادی
ازقدیم گفته اند کوه به کوه نمی رسدولی ...
گذشته مدت تقریبی سی سال ازدیداردراردوی دانش آموزان ممتازکشوری (اردوگاه شهیدباهنرتهران ) باجنابعالی وتقدیم یک عکس هرگزباورم نمی شدکه گذشت زمان اگرچه دوری جسمی رابه همراه داشته لیک نزدیکی دل راباعث نگردیده است .
مختصرا اینکه اینجانب هم اکنون ضمن تدریس رشته معماری دردانشگاههاومراکزآموزش عالی استان یزد وانجام کارآموزش وپژوهش رسما درشهرداری مرکزی یزد (اداره طرحهای معماری وشهرسازی ) مشغول می باشم
تلفن همراه : ۰۹۱۳۳۵۲۴۷۷۰
تلفن منزل : ۰۳۵۱۷۲۶۰۳۷۱
خوشحال خواهم خواهدشدمحبت فرموده صدای گرمتان رابشنوم تابعدملاقات حضوری دریزد...

مهدی جان من امروز از مشهد برگشتم و خیلی مشتاق بودم برایم ایمیل بفرستید و این دفعه در قسمت نظرات برایم حضور یافتید خیلی خوشحالم و به زودی به شما زنگ می زنم.
سجادی فر روز دو شنبه مورخ ۲۴/۶/۱۳۸۷ عصر

--- دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

اقای دکتر خسته نباشید شما بهترین هستین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد