‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

اعلام نمرات شیمی آلی ۱ دانشگاه آزاد اسلامی - واحد ایلام

برای دیدن نمرات

 

شیمی آلی ۱    و      سنتز ترکیبات آلی 

به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://sajjadifar2.blogsky.com

همه نمرات به امتحانات تحویل می شوند ( تا شنبه )

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا فرامرزی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ http://www.f_reza_20@yahoo.com

سلام با عرض تشکر استاد چیز زیادی نمی خواهم بگویم فقط شما را به جان این دو دسته گل عزیزتان (محمد امین و سارا) حداقل نمره ی قبولی را به من بدهید هیچ وقت لطف شما را فراموش نمی کنم و شماها را دعا می کنم.

علی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://bidoki.blogfa.com

سلام
من را یادت هست من علی هستم از مهریز
شماره اقا مهدی را برایت پیدا کردم
راستی نمره این جوری اعلام کردن زیاد جالب نیست من دانشجوی رشته کامپیوتر هستم اگه خواستی برنامه ای را برایت بفرستم که هر دانشجو نمره خودش را ببینه
این هم شماره اقا مهدی ۰۹۱۳۳۵۲۴۷۷۰

اگه همین بود یا اگه نبود که هست به من اطلاع بده
ما را فراموش نکن
با ارزود موفقیت
خدا نگهدار

علی آقا واقعاْ متشکرم با شما تماس می گیرم . همین الآن با مهدی تماس می گیرم خدا کنه ایشان باشه.


راستی بسیار مایلم که برنامه ای روی وبلاگ بزنم که هر دانشجو با دادن شماره دانشجویی خود تنها بتواند نمره خود را ببیند لطفاْ مرا راهنمایی کنید. باز هم متشکرم سجادی فر

چیمن احمدی دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام استاد جان خوبییییییییییی من خوبم یعنی اصلا خوب نیستم یعنی هیچ کدوم از دانشجوها خوب نیستن به قول خودتون خدا به دادمون برسه با این نمره هایی که دادین مگه نگفتین چون میخواین برین نمره ها رو خوب میدین حداقل نمره ی قبولی رو بدین با تشکر به قول خودتون آقای چیمن احمدی (خانم)

چرا بعداْ مقداری نمره ها می کشم بالا . رنگ قرمز نمرات را نگاه کن .

سمیه عارفی زاده دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام استاد اگه زحمتی نیست نمره ها رو دست بالا بگیرید که نمره ی قبولی رو بگیریم با تشکر

زینب نوابی سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام استاد جان منم مثل بقیه میخوام خواهش کنم که نمره ها رو یه مقداری بکشین بالا البته تو جواب خانم احمدی گفتین که این کارو میکنین ولی خواستم نظرمو بگم نمره هایی که دادین از چند نمره بودن مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد