‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

تصویری از رهبر فرزانه و محبوب و عزیزمان و تصاویری از خودم

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. (امام امت خمینی کبیر ره ) 

 تصویری از رهبر فرزانه و محبوب و عزیزمان - برای طول عمر حضرتت همیشه دعاگو هستیم   

                                       

۱)در سال چهارم دبیرستان     ۲)تصویری از اینجانب          (۳)تصویر اینجانب  در                                                در سال ۱۳۸۵                     مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۸۶

                

برای بزرگ دیدن تصاویر روی تصاویر کلیک کنید. بزنی به تخته جوانتر شدم

=================================================

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن همتی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ق.ظ

آقا خیلی جوان شدی . (ای ایران قدیم)

واسطی پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

زدیم به تخته همیشه شاد و تن درست باشید

طیبه روشنی یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ

جناب سجادی فرمودید پیر شدم و خودتان را بیشتر معرفی کنید
۱ - معاون پیش دانشگاهی غیر انتفاعی خوارزمی بودم دبیرستان خانم آزاد .
۲- همسر آقای واسطی دبی هستم ۰
۳- جهت اطلاع وبلاگتان را به همکارانم در سرپرستی امارات معرفی نمودم

موفق باشید .

سرکار خانم روشنی به آقای رئیس بزرگ واسطی کبیر سلام گرم برسانید برای شما و خانواده محترمتان آرزوی موفقیت دارم .

سیما علایی نژاد دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام استاد حالتون خوبه
ببخشید مزاحم میشم یه سوال دارم البته حتما میگید سوالم بی ربطه. کتاب شیمی فیزیک من یه ادرس سایت داره که فکر کنم مرتبط به اکسفورد باشه.میخوام بدونم میشه مطالبشو فارسی کرد؟اخه مطالب تکمیل کننده درسو داره.وبلاگ شما هم که همش فارسیه نمیشه ادرسو براتون بفرستم .ممنون میشم راهنماییم کنید.

متاسفانه نه ولی می توانید از نرم افزار بابیلون استفاده کنید و تا حدودی ترجمه را متوجه شوید.

[ بدون نام ] شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

خاک بر سرت از موقعی که با ما آشنا شدی جونتر شدی
لویی
الهی

متشکرم لویی جان ما دربست مخلص شماییم . از اینکه خاک بر سرمان کردی هم متشکریم. تو الهی ما هم الهی . راستی منظورت چیه همش میگی الهی الهی ؟؟؟!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد