‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

پیدا کردن یک ترکیب برای خرید در آلدریچ

برای اینکه بفهمید یک ترکیب در آلدریچ وجود دارد یا نه که بعداْ بتوانید سفارش خرید بدهید به آدرس زیر بروید و ترکیب خود را در سایت زیر چک کنید :

سایت سیگما آلدریچ 

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن همتی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام بر دکتر جون امروز امتحان کنکور دادم . عالی بود. می خوام ببینمت تا رفع اشکال کنم

سوالات را برایم بفرست اول اسکن کن و بعد روی یک فایل بریز و برایم بفرست اوکی ؟؟‌آرزوی من موفقیت شماست .
سجادی فر

پیام جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ http://giig-invest.blogfa.com


سلام
وبلاگ دیدنی وبسیار جالبی دارین.
من که واقعا از وبلاگتون لذت بردم.
براتون آرزوی موفقیت دارم.

دوست عزیز متشکرن ولی باید بگویم سنخیت آنچنانی بین وبلاگ اینجانب و وبلاگ شما ئجود ندارد. ولی باید بگویم من به شدت طرفدار دنیای سرمایه داری هستم و دوست دارم هم خودم و هم مردم را پولدار کنم. به امید چنین روزی .
سجادی فر

محسن همتی سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:46 ب.ظ

سلام دکتر جون سوالات روی سایت سازمان سنجش موجود می باشد بی زحمت آنها برام جواب بده بعدا بهتون زنگ می زنم تا بگیرمشون

بای

دکتر جون
دکتر جون
دکتر جون
دکتر جون
دکتر جون
دکتر جون
دکتر جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد