‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

آشنایی با گروه شیمی لیوون

گروه شیمی
نظرات 3 + ارسال نظر
عمار قاسمیان عزیزی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://ammarghasemian.blogfa.com/

سلام
وبلاگ پر محتوای شما را در وبلاگ خودم با عنوان دنیای شیمی قرار دادم . خوشحال میشم که وبلاگ من رو که راجع به پلیمر هستش رو در وبلاگ خودتون قرار بدید . پایدار باشید .
http://ammarghasemian.blogfa.com/

دیمیتری مندلیف چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام بر رئیس گروه شیمی استان ایلام من همان مندلیف معروف هستم که از روسیه مزاحم میشوم یک گلگی خدمتتان داشتم مرد حسابی شما چرا در دوره ضمن خدمت درس شیمی ۲ - دبیران استان ایلام پشت سرمن حرف زدید وگفتید جدول من دارای اشکالات فراوانی است ؟ به هرحال بایستی برای این گناه خود ژاسخ قانع کننده ای داشته باشید و دفاعیه تان را با ایمیل من که بالا درج شده بفرستید در غیر این صورت به دانشگاه پیام نور مشهد شکایت خواهم کرد

محمد مرجانی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.solids-uut.blogfa.com

سلام دکتر جون. از این که به ما سر زده بودید ممنونم.
ان شاء الله این مطلب بالای وبلاگتون که مال ما نیست!!!
حداقل دکتر جون قوانین کپی پیست رو رعایت می کردید!!!
البته بچه ها لینک رو عوض کردن و به همین ترتیب لینک شما هم کار نمی کنه!!!! چون مال ما رو کپی کرده بودید.
خودتون لینک رو بنویسید.
راستی استاد چرا از تبلیغات استفاده نمی کنید؟؟؟
شما که وبلاگتون ترکونده...... حتما بهتون تبلیغات میدن.....
توضیحات رو بچه ها داده بودن... اگه باز هم در اینکه چطوری تبلیغات بگیرید سوالی داشتید من در خدمتم.........
خوشحال شدم استاد...... تا بعد........

محمد جان متشکرم
توضیحات بیشتر رابرایم میل کنید
سجادی فر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد