‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری در استان ایلام

 

یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری  

 همه کسانیکه تمایل به سرمایه گزاری در یک کار صنعتی زود بازده و سوآور را دارند این قسمت را ببینند و بخوانند  

 شرکت کیمیا سولفوریک غرب  

 

به آدرس شرکت سر بزنید و در صورت نیاز برای توجیه بیشتر با ایمیل اختصاصی من که در زیر آمده است تماس بگیرند:    

ss_sajjadifar@yahoo.com

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجوی شیمی سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام استاد ضمن عرض خسته نباشیدوآرزوی موفقیت:
من می خوام چندتا مقاله ازاینترنت در مورد مواد شیمیایی بگیرم اگه ترجمشون هم باشه چه بهتر/ حالا من آدرس چنتاسایت یا جستوجوگر مقالات علمی می خواستم

سایت خود من را جستجو کنید قسمت مقالات را ببینید به چیزی که گفته اید می رسید. موفق باشید
جناب آقا یا خانم دانشجو همیشه به دنبال لقمه آماده نباش سعی کنید در اثر کنکاش خودتان به این مهم برسید باز هم موفق باشید
سجادی فر

میکائیل چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ق.ظ http://www.alirezakarimi.blogfa.com

سلام جناب آقای دکتر ساجدی فر عزیز از اینکه افتخار دادید به وبلاگ بنده حقیر سر زدید بسیار تشکر می کنم برای شما از درگاه ایزد متعال آرزوی موفقیت روز افزون را خواستارم علیرضا کریمی نطنزیان چهار شنبه مورخ ۲۴/۷/۸۷ ۱۵شوال ۱۴۲۹ oct 2008

محسن همتی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:59 ب.ظ

اگه می خواین توی وبلاگم براتون تبلیغ کنم منو با خبر کنید با کمترین قیمت(شوخی کردم).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد