‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

تصاویر مختلف

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. (امام امت خمینی کبیر ره ) 

 تصویری از رهبر فرزانه و محبوب و عزیزمان - برای طول عمر حضرتت همیشه دعاگو هستیم   

                                       

۱)در سال چهارم دبیرستان     ۲)تصویری از اینجانب          (۳)تصویر اینجانب  در                                                در سال ۱۳۸۵                     مورخ ۱۱/۱۲/۱۳۸۶

                

برای بزرگ دیدن تصاویر روی تصاویر کلیک کنید. بزنی به تخته جوانتر شدم .  

 

 

تصاویری از دوران کوچکی من :   برای دیدن بزرگتر تصاویر روی آنها کلیک کنید:  

تصویری از دوره ابتدائی:    تصویری از دوره راهنمایی       و از دوره دبیرستان  

تصویری از دوره ابتدائی من:                   

 

تصویر اینجانب موقع دریافت جایزه دانشجوی نمونه در دانشگاه شهید چمران در سال تحصیلی ۷۵-۷۴ در بین تمام دانشکده های دانشگاه که ۵ نفر را اعلام و گزینش کردند من و آقای محمدی از دهلران دانشجوی دکترای دامپزشکی جزء این ۵ نفر انتخاب شدیم :  

در این تصویر در کنار بنده یکی از دانشجویان رشته کشاورزی که قمی بودند ایستاده است جوایز ما به دست مبارک آیت الله جزایری که در آن زمان نماینده ولی فقیه در اهواز بودند اهداء شدند جایزه هر نفر علاوه بر لوح تقدیر یک عدد سکه بهار آزادی بود خانواده من نیز در این جلسه حاضر بودند و چون مادرم نیز در این جلسه حاضر بودند من سکه اهدایی بهار آزادی را  به مادرم اهداء کردم:   

 

و اما تصویری از جشن فارغ التحصیلی دوره کارشناسی و اهداء لوح توسط خانم دکتر پوررضا 

اکثر همکلاسی هایی که در کنارم می بینید ارشد و یا دکتری را گرفتند و یا می خوانند من دومین نفر بعد از خانم دکتر هستم(بلندترین را نگاه کنید): 

 

تصویری از اینجانب در گلخانه کنار خوابگاه در پردیس دانشگاه دانشگاه ارومیه سال ۱۳۷۸ سال دوم کارشناسی ارشد:  

 

یکبار هم شده به ارومیه سفر کنید البته ماههای گرم سال و به دربند و دره شهدا (یا دره قاسم لو) سر بزنید دریاچه آب سردش هم که من نرفته ام تعریف ها دارد.

نظرات 6 + ارسال نظر
12 چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ

نام خدا بومه نذرت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

جناب آقای دکتر سجادی فر سلام و ۱۰۰۰ سلام و سلامتی

ما همه به شما افتخار می کنیم و امیدواریم با پیگیری های مداوم شما و دوستان زحمتکشتان روزی شاهد رونق شهرستان ملکشاهی باشیم. خطه ملکشاهی به حضور شما مفتخر است. جناب آقای سجادی فر ما از شما راضی هستیم خدا نیز از شما راضی باشد چون بدون توقع زحمت می کشید. یا حق و حق نگهدار شما و همه دلاورمردان خطه ملکشاهی

جناب آقا و یا خانم محترم..............

من و دوستان من فقط داریم دین و وظیفه را انجام می دهیم و من هم امیدوارم.
سجادی فر شب شنبه مورخ ۳۰/۸/۱۳۸۷

[ بدون نام ] جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:30 ب.ظ

هر روز بهتر از دیروزLLL

ahad چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://kalhori.blogfa.com

سلام منم بهت تبریک میگم.بچه های اسلام آباد غرب
(شاه آباد)هم سلام میرسانن.جزوات شیمی خوب بود.من داشجوی مهندسی شیمی دانشگاه تهران هستم.ازت متشکرم.

به وب شما سر زدم خیلی خوب بود مطالب متنوعی در آن بود و شیمی کم چرا مهندس عزیز ؟ از شیمی و دنیای ارتباطات اینترنتی در شیمی بنویسید. منتظریم . موفق باشید.
با آرزوی موفقیت برای همه جوانان ایران زمین مهد یاران دکتر حسابی دکتر قریب دکتر چمران معلم شهید مطهری رازی ها و بوعلی ها و و ....

لبفلققغقبلقغقلیغی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

استاد جوووووووووووونم دلم واستون تنگ شده .هرجا هستین سالمو سلامت باشین دردتون روزی هزار بار بخور تو سر استاد نقی پور

سبزواری شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://teacher-chem.blogfa.

سلام دکتر راستی ارتقائ بخش ملکشاهی به شهرستان را به شما تبریک عرض میکنم .

متشکرم مهندس جان. کمال تشکر را دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد