‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).
‍Chemistry World:  Dr. Sami Sajjadifar

‍Chemistry World: Dr. Sami Sajjadifar

در این وبلاگ مطالب تخصصی شیمی آلی مطرح و درج خواهد شد ( برای دیدن مطالب متنوع تر به قسمت آرشیو بروید).

Lookchem is a very good site for searching chemicl material

برای یافتن اطلاعات و سرچ در مورد مواد دلخواه یا حتی مواد مشابه و یافتن CAS Number هر ماده،حتماً این سایت را ببینید سایت بسیار جالبی است با فرمول مولکولی یا نام ترکیب مورد نظر شما - تمام مواد و اطلاعات دقیق مربوط به هر کدام را برایتان سرچ می کندیا اگر می خواهید در یک موضوع خاص را سرچ کنید ، نیز می توانید از این سایت استفاده نمایید. 

   

www.Lookchem.com

نظرات 2 + ارسال نظر
sanaz چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ http://www.usleech.co.cc

سلام دوست عزیز فکر میکنم شما هم توی دانلود از رپید شیر و هات فایل مشکل دارید یا مجبورید اکانت بخرید اما بهتره دست نگه داری با استفاده از این سایت می تویند هرفایلی رو که خواستید از رپیدشیر دانلود کنید
قویترین لیچر اینترنت

www.usleech.co.cc

کوچیک شما ، محمد مرجانی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:01 ب.ظ http://nadaram.hichi

سلام استاد
امیدوارم که حالتون خوب باشه و طاعاتتون مورد قبول حق واقع شده باشه.
استاد راستش طبق قولی که 4 سال پیش بهتون داده بودم ، می خواستم خبر قبولیم در مقطع کارشناسی ارشد رو بهتون اطلاع بدم.
رشته MBA ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر
ایشالا خداوند بهتون توفیق بده تا در همه مراحل زندگی موفق باشید ، شما در همه پیشرفت های من سهیم هستید.
عرض کنم که من سایت ندارم ، در صورت نیاز به ارتباط با ایمیل من تماس حاصل بفرمایید :
marjani.mohammad@gmail.com
مخلص شما
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد